Vyksta svetainės atnaujinimo darbai
Bažnyčios g. 39 A
71123 Šakiai
Tel./faksas 8 345 52 345
El. p. info@sakiaivsb.lt

Renginių kalendorius
<< birželis, 2017 >>
PATKPŠS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Ar pirkdami maisto produktus analizuojate etiketėje pateiktą informaciją apie maisto produkto sudėtį?

Taip, visuomet analizuoju etiketėje pateiktą informaciją
Taip, bet mane domina tik produkte esantis kalorijų kiekis
Taip, bet ne visų maisto produktų
Maisto produktų etiketes analizuoju retkarčiais
Ne, aš niekuomet neanalizuoju maisto produkto sudėties
Daugiau informacijos






















Naujienos

2017-04-21

Pavasaris – metas pasirūpinti savo sveikata

Pavasario pradžia – puikus metas geriau pasirūpinti savimi ir pradėti gyventi sveikiau. Štai keli paprasti žingsneliai, kad šiltąjį metų laiką sutiktumėte sveikesni.

0_357.jpg

Atsisakykite cukraus

Cukrus gali būti naudingas siekiant trumpo energijos antplūdžio, tačiau šis būdas laikinas ir galiausiai atnešantis priešingus rezultatus. Jei norite veiksmingai kovoti su nuovargiu, išbraukite cukrų iš savo mitybos raciono ir pradėkite maitintis sveikiau. Rinkitės baltymais praturtintą maistą, kaip žuvis, liesa mėsa, riešutai, varškė. Taip pat pirmoje dienos pusėje neužmirškite vitaminų šaltinio – vaisių ir niekada neatsisakykite daržovių.

Gerkite vitaminą D

Jei seniai įrodyta, jog šis vitaminas itin svarbus žmogaus organizmui, kadangi dalyvauja daugybėje mūsų organizme vykstančių procesų. Vitaminas D gaunamas su saulės spinduliai bei maistu. Kadangi šiuo metu ypatingai mažai gauname saulės, o dėl mitybos įpročių nesuvalgome pakankamo kiekio žuvies, kurioje apstu vitamino D, būtina šio vitamino gerti papildomai.

Pasirūpinkite miego režimu

Atėjus pavasariui tikimės, kad imsime jaustis žvaliau ir energingiau. Visgi, dažnai mūsų lūkesčiai nepasiteisina. Kaip žinia, pavasarį laikrodį persukame valanda į priekį, t.y. įvedamas vasaros laikas, o tai reiškia, kad valanda ilgiau galėsime džiaugtis šviesiais vakarais, tačiau ir miegoti trumpiau. Dažnai laikrodžių rodyklių sukiojimas neigiamai paveikia žmogaus miegą: atsiranda nerimas, sunkiau užmigti. Įvedus vasaros laiką, stenkitės eiti miegoti pusvalandžiu anksčiau nei įprastai, tokiu būdu išsaugosite žvalumą ir miego kokybę.

Daugiau judėkite, būkite fiziškai aktyvesni

Šiltasis metų laikotarpis yra puikus metas pradėti fiziškai aktyvų gyvenimą: kasdieniai pasivaikščiojimai, bėgiojimas parke, dviračio pedalų mynimas, žygiai miškuose. Ši veikla ne tik teiks didelį malonumą, padės jaustis energingiau, tačiau ir padės dailinti kūno linijas.

Susidėliokite savo mintis

Pavasaris ne tik namų, tačiau ir mūsų vidaus, minčių švarinimo metas. Net paprasčiausi dalykai, kaip sumažintas elektroninių laiškų srautas ar atsisakymas nereikalingos, bereikšmės informacijos gali padėti pasijusti lengviau viduje.


www.sveikata.lt informacija

Pirmas puslapis

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas